21 daagse Rondreis van China naar India Afbeelding 21 daagse Rondreis van China naar India
21 daagse Rondreis van China naar India
Bestemming: Rondreizen India - Rondreizen

Dag 1: Tour begint in Kashgar (China) Tour begint in Kashgar. Vanmiddag maken we een oriëntatiewandeling door deze fascinerende stad

Dag 2: In Kashgar Een volledige dag om Kashgar te verkennen. We bezoeken het Abak Hoja-graf en het Silk Road Museum, evenals de straatmarkten.

Dag 3: In Kashgar Bezoek 's ochtends de Id Kah-moskee voordat u de Yakshambe Bazaar, een van de grootste in Centraal-Azië, gaat ervaren.

Dag 4: Kashgar - Tashkurgan In zuidelijke richting over de zijderoute komen we bij Tashkurgan, beroemd om zijn oude fort dat we bezoeken. Dit is het begin van de beroemde "Karakoram Highway" (KKH) die Kashgar met Islamabad verbindt. Het is een van 's werelds grootste drijfveren.

Dag 5: Tashkurgan - Passu (Pakistan) We beginnen vroeg om de grens over te steken en gaan later naar Passu door een opvallend berglandschap.

Dag 6: Passu - Hunza We rijden met jeeps naar het spectaculaire Eagles Nest Hotel op 2850 meter hoogte, omringd door 7000 meter hoge toppen.

Dag 7: In Hunza Er is genoeg te doen op deze ongelooflijke locatie, of misschien wilt u gewoon genieten van het uitzicht.

Dag 8: In Hunza We hebben weer een dag in dit prachtige gebied met mogelijkheden voor wandelingen, fortbezoeken of gewoon om te ontspannen met de lokale bevolking.

Dag 9: Hunza - Gilgit We verlaten Hunza en rijden verder langs de KKH naar de strategische stad Gilgit.

Dag 10: Giligit - Fairy Meadows Verder naar het zuiden op de KKH, maken we een andere magische locatie onder Nanga Parbat, het einde van de Himalaya - Fairy Meadows. Ontoegankelijk voor voertuigen, zullen we het laatste stuk te voet overbrengen.

Dag 11: In Fairy Meadows Vandaag hebben we de mogelijkheid om door beboste uitlopers naar Bayel Camp te lopen

Dag 12: Fairy Meadows - Naran Na terugkeer op de weg gaan we naar Chilas waar we de KKH verlaten en een minder gebruikte route over de Babusa Pass naar Naran nemen. Bij aankomst hopen we een wandeling te maken om enkele Kutchi-nomaden te ontmoeten.

Dag 13: Naran - Islamabad We rijden vandaag een lange rit naar de Pakistaanse hoofdstad via het beruchte Abbottabad.

Dag 14: Islamabad - Taxila - Islamabad Na een korte rit bezoeken we de oude bezienswaardigheden van Taxila en keren terug naar Islamabad om de Faisal-moskee en het Lok Virsa Museum te bezoeken.

Dag 15: Islamabad - Lahore Vanmorgen vertrekken we naar de "culturele hoofdstad" van Lahore voor een bezoek aan de beroemde Ajeeb Ghar of 'Wonder House',

Dag 16: Lahore - Amritsar (India) Tijdens onze laatste ochtend in Pakistan kunt u een bezoek brengen aan het prachtige fort en de oude stad voordat u verdergaat naar de Wagah-grens met India om de dagelijkse "sluiting van de poort" -ceremonie te observeren.

Dag 17: In Amritsar We brengen onze tijd door met het bezoeken van het heiligste heiligdom van het Sikhisme - de prachtige en suggestieve Gouden Tempel en betuigen onze respect aan de Jallianwalla Barg.

Dag 18: Amritsar - Srinagar Vanmorgen vliegen we, afhankelijk van de vluchtschema's, van Amritsar of rijden we naar Jammu om onze vlucht naar Srinagar te halen. Bij aankomst checken we in op onze woonboot en ontspannen en genieten van onze prachtige omgeving.

Dag 19: In Srinagar Drijvende groentemarkten, de prachtige Moghul-tuinen en een wandeling naar het Hari Parbat Fort als de beveiliging het toelaat, allemaal tegen de prachtige achtergrond van Kasjmir.

Dag 20: In Srinagar Nog een dag om te genieten van de rust en sereniteit van onze omgeving.

Dag 21: Srinagar - Delhi We hebben een ontspannende ochtend voordat we onze vlucht naar Delhi nemen, waar de tour eindigt